Toplam 1,3 m3 kapasiteli, 5400 mm genişliğinde serim haznesi. Serim hazneleri ayrı ayrı yada aynı anda genişleyebilir.
Her haznede ayrı ayrı çalışabilen 9 adet serim kapağı. Sürücü kabininden genişliği dijital olarak ayarlanabilir.
Kendi Yürür Mıcır Serici, yol inşaatı ve bakımında kesin çakıl serme için güvenilir bir ortağınızdır. Verimlilik ve dayanıklılık için tasarlanmış olan bu makine, yol yüzeylerine çakılların düzenli dağılımını sağlayarak projelerinizin uzun ömürlülüğünü ve kalitesini artırır. Kullanıcı dostu ve profesyonel işletim için tasarlanmış olan Kendi Yürür Mıcır Serici, işlemi basitleştirerek yol inşaatından sivil mühendisliğe bir dizi uygulama için ideal bir seçenektir. Projelerinizi bu üstün mıcır serici ile yükseltin ve her işte güvenli ve yüksek kaliteli sonuçlar elde edin.
Türkiye de ilk olarak tarafımızdan projelendirilmiş ve tamamlanmış VCS 5400 "Türkiye çalışma kosullarına uygun dizayn, full otomatik, özgün tasarımla kullanıcısına konfor ve güven veren, işlevsel olması, ekonomik kazanç sağlaması, hızlı servis imkanı olması, kolay yedek parça temini sunuyor. Yeni Vimpo VCS5400 mıcır serici sathi kaplama işlemlerine çözüm olacak şekilde tasarlandı.
Kullanıcı dostu ve sade arayüzü ile Plc kontrollü kontrol paneli, hidrolik direksiyon ve kontrollerin bir merkezde toplandığı joystick (levye kolu) bulunmaktadır. İki ayrı hareketli ön haznesi sayesinde 300 mm den 5400 mm ye kadar serim yapabilmektedir. Motor ünitesi ve yürüyüş sistemi yüksek süratlerde hareket kapasitesiyle işler arasındaki transferlerde zaman kaybı önlenmiş ve üretkenlik arttırılmıştır.
| Motor | 320 Beygir Gücünde Volvo Penta Motor | 
|---|---|
| Tahrik Sistemi | 4 Çeker Hidrostatik Tahrik Sistemi | 
| Serim Genişliği | 5400mm Teleskopik Genişletilebilir Serim Genişliği | 
| Serim Sistemi | Oransal Serim Sistemi | 
| Serim Hızı | 8 Km/Saat Serim Hızı | 
| Soğutma | Ağır Hizmet Soğutma Sistemleri | 
| Tasarım | Ağır İş Tipi Tasarım | 
| Kabin | Konforlu Klima İle Donatılmış Kabin | 
| Kamera | Arka ve Ön Görüş Kamerası | 
| Güç Ünitesi | Dizel 7,7 lt. 6 Silindir 320 Hp/235 kW | 
|---|---|
| Hidrolik Tank | 360 Litre Hidrolik Tank | 
| Konveyör | Çift, 500mm Bant Genişliği | 
| Serim Haznesi | 18 adet Pnömatik Serim Kapağı | 
| Arka Hazne | Hidrolik Katlanır-Açılır | 
| Serim Genişliği | 5400mm Genişliği | 
| Kontrol | Oransal | 
| Yürüyüş | Hidrostatik | 
| Fren Sistemi | Hidrolik | 
| Operatör | Renkli Ekran-Plc | 
| Kumanda | Joystick İleri-Geri | 
| Kabin | Klima, Buzdolabı | 

Toplam 1,3 m3 kapasiteli, 5400 mm genişliğinde serim haznesi. Serim hazneleri ayrı ayrı yada aynı anda genişleyebilir.
Her haznede ayrı ayrı çalışabilen 9 adet serim kapağı. Sürücü kabininden genişliği dijital olarak ayarlanabilir.

İki adet 500 mm, 4 sıra kauçuk tekstil bant. Besleme hızı otomatik veya manuel ayarlanabilen. Ön hazne dolduğu zaman, mıcır seviyesini ölçen ve konveyörü otomatikolarak durduran sensörler.
Hidrolik hareketleri iki ayrı kanatlar transfer ve çalışma sırasında kolaylık sağlar. Alıcı haznenin kapasitesi 2,5m3’tür.

Serim yaparken aracın çekilmesi için kullanılır. Hidrolik hareketli Yükseklik ve alçaklık ayarı manuel açma ve otomatik kilitleme sistemi, virajda kırılmayı önleyen döner mekanizma sistemi bulunmaktadır.
Özgür açısı daha kolay dönüşler sağlar.

7,7 litre 6 silindirli, turbo şarjlı, intercooler ve su soğutmalı 320 HP / 235 kW, 2200 d/dk Ağır iş için uygun hava filitre sistemi 220 litre yakıt tankı.

Gerekli parametrelerin joystick kontrolü ile çalışmasını sağlamak için önceden ayarlanmış olan kontrol seçimi. Serim miktarı yol hızına göre otomatik olarak ayarlanır. Dokunmatik renkli ekran ve kullanımı kolay arayüz.

Serim ya da sürüşte araç hızı ve hızlanma miktarı ayarı. Besleme hazneleri ve serim hazneleri kontrolü. Serimi başlat sonlandır butonu. Çeki demiri yükseklik ayarı ve çeki kancası kilitleme. Tek tuşla araç hızı sabitleme özelliği.
Mıcır Serici, kabin ve arka platformdan merkez kumandalı, ön kabinden merkezi kumandalı pnömatik sistemle kumanda edilir. Malzeme bittiğinde ön kabinde sesli ve ışıklı alarm verilir. Soğuk kaplamalı yollarda, bitüm serilen zemine mıcır (agrega) sermek amacı ile kamyon damperine monte edilerek kullanılır.
VCS 5400 Mıcır Serici, Kumanda Kontrol Sistemi ile kabinden kontrollü pnömatik sistem, tüm yüzeylere manuel debi kontrolü yardımıyla eşit mıcır serme uygular. Mıcır dökme mekanizmasında pnömatik olarak iletilen güç pnömatik pistonlar yardımı ile mıcır (agrega) akışını, toz tutma haznesini pimli mekanizma olarak çalıştırmaktadır.
VCS 5400 Mıcır Serici, toplam 1.3 m3 kapasite, 5400 mm genişliğinde serim haznesi bulunmaktadır. Serim hazneleri ayrı ayrı yada aynı anda genişleyebilir. Her haznede ayrı ayrı çalışabilen 9 adet serim kapağı bulunmaktadır. Sürücü kabininden genişliği dijital olarak ayarlanabilir. Besleme hızı otomatik veya manuel ayarlanabilir.
Ön hazne dolduğu zaman, mıcır seviyesini ölçen ve konveyörü otomatik olarak durduran sensörler bulunmaktadır. Hidrolik kontrollü kanatlar transfer ve çalışma sırasında kolaylık sağlar. Alıcı haznenin kapasitesi 2,5m3’tür. Çeki kancası, serim yaparken aracın çekilmesi için kullanılır. Yükseklik ve alçaklık ayarı manuel açma ve otomatik kilitleme sistemi, virajda kırılmayı önleyen döner mekanizma sistemi bulunmaktadır.
VCS 5400 Mıcır Serici kullanım öncesinde, mıcır serme mekanizmasında bulunan gresörlüklerin yağ oranını kontrol edilmelidir. Pnömatik sisteme hava dağıtıcı (şartlandırıcı) vanasının açık olduğundan emin olunmalıdır. Tüm operatör panel soketlerini kontrol edilmelidir.
VCS 5400 Mıcır Serici, gerekli parametrelerin joystick kontrolü ile çalışmasını sağlamak için önceden ayarlanmış olan kontrol seçimi bulunmaktadır. Serim miktarı yol hızına göre otomatik olarak ayarlanır. Serim ya da sürüşte araç hızı ve hızlanma miktarı ayarlanabilir. Tek tuşla araç hızı sabitleme özelliği mevcuttur.
Mıcır Serme Öncesi kapak aralığını ayarlanarak dökülecek malzeme kamyon haznesine alınır. Güç açılarak ardından serim kapakları açılır. Dampere bağlanmış olan mıcır serici kabin içerisinde bulunan "grup çalıştır" butonuna basılarak hareket ettirilir. İş bitiminde ise ‘’grup çalıştır’’ butonuna basarak kapatılır. Gücü kapatıp aracın günlük bakımını yapılır.
Bakıma başlamadan önce makina temizlenmelidir. Motoru kapatıp,kontak anahtarını alındıktan sonra ve el freni çekildikten sonra bakım ve tamir işlemine başlanabilir. Bakım işleri ve muayeneden sonra değiştirilmesi gerekli olan bütün güvenlik parçalarını (kilitleme pulu ve pimi, vidalar, cıvata ve somunlar) değiştirilmelidir.
Mıcır sericide veya şasisinde kaynak işlemi gerekliyse tecrübeli kaynakçı tarafından gerçekleştirilmelidir. Ekipmanın yanlış veya eğitimsiz personel tarafından kullanımı tehlikeli olabilir. Bütün kumandaların doğru kullanımı ve yerini öğrenilmelidir.
Gereksiz zarar ve onarımdan kaçınmak, maksimum işletme ve performans sağlamak için ünite üzerinde düzenli bakım yapılmalıdır. Belli bir çalışma süresinden sonra (100 saatlik ilk çalışma) hızlandırılmış bir bakım programı ile rulmanlar, contalar ve burçlar mekanik bağlantı parçaları kontrol edilmeli ve gresörlüklerde yağ kontrol edilmelidir.
VCS5400 Mıcır Sericiyi çalıştırmak için makina ana şalteri açık konuma getirilir. Kontak sağa doğru çevirilir ve aracı çalıştırılır. Araç motor devri 740 Rpm de çalışır. Giriş Ekranı,VCS5400 Mıcır Serici kontağını çalıştırdıktan sonra görünen ekran görüntüsüdür. Ekran gelince otomatik olarak park freni devreye girer. Araç rolanti 74O devirde çalışır. Bu ekranda joystick ve diğer komutlar çalışmaz. Serim Ekranı, giriş ekranından sonra serim tuşuna bastıktan sonra gelen ekran görüntüsüdür. Serim ekranı ledi yanar. Araç yüksek devirde 1850 devirde çalışır. Bu ekranda joystick ve diğer komutlar aktiftir.
Mıcır boyut seçme kutusu, serim yapılacak mıcırın cinsini seçmek için kullanılır. Mıcır boyutunu değiştirmek için sırasıyla seçim butonu çevirilir, kutunun seçimini yapılır ve kutunun dış çerçevesi yeşil olur. Mıcır Tipini değiştirmek için seçim butonuna bir defa basılır ve kutunun dış çerçevesi kırmızı olur. Seçim Butonunu çevirilerek mıcır boyutu seçilir ve bir kez basarak onaylanır.
Hız seçme kutusu, serime hazırlık yapılırken ya da serim sırasında mıcır sericinin hızını yüzde olarak ayarlamak için kullanılır. VCS 5400 Mıcır Sericinin hızını değiştirmek için sırasıyla; seçim butonu çevirilerek kutunun seçimini yapılır ve kutunun dış çerçevesi yeşil olur. Değeri değiştirmek için seçim butonuna bir defa basılır ve kutunun dış çerçevesi kırmızı olur. Seçim Butonunu çevirerek hızın yüzdesi seçilir ve butona bir kez basarak onaylanır. Mıcır sericinin hızını serim ya da sürüş modunda hız göstergesi kadranından ve dijital göstergeden (km/h, m/d) görebilirsiniz.
VCS 5400 Joystick kullanımı için öncelikle emniyet mandalına basılı tutulur. İleri gitmek için levye kolunu ileri, geri gitmek için geri ve durmak için levye kolu nötr konuma getirilir. Stop butonu mıcır sericiyi durdurmak için kullanılır. Ekran görüntüsü giriş modunda iken motor devri 740 rpm rolanti devrinde çalışacaktır. Stop etmek için butona basılmalı ve makina ana şalterini kapalı konuma getirilmelidir.
Bir araca ekipman ekleme, taşıyıcı aracın yol tutuşu ve performans özelliklerini değiştirecektir. Bu değişiklikler direksiyon çalışma ve seyahat hızı, ağırlık merkezi, yakıt tüketimi ve araç aşınma ve yıpranmayı kapsar. Keskin dönüşler yapılmamalıdır.
Mıcır serme sırasında araç hızı 6-10 km/saat hızı aşmamalıdır. Bu ekipmanın özelliklerine aşina olmak ve bu özelliklerine göre güvenli ve güvensiz uygulamalar ve işlem sırasında çevre koşullarına uyum operatörün sorumluluğundadır. Mıcır haznesi doldurulurken ve mıcır serme işlemi sırasında araç hızı 25km/saat geçmemelidir. Çalışma pozisyonunu sonlandırmadan önce makinanın emniyete alınması ve güvenli park edilmesi sağlanmalıdır. Motor egzoz dumanı ve agrega tozu teneffüs edilmemelidir.
Mıcır serici hazneleri yükleme ve araç tarafından çekilmesi sırasında mıcır serici ve araç arasına girilmemelidir. Kaldırma aparatları fiziksel deformasyona uğradığında yenisi ile değiştirilmelidir. Kaldırma aparatlarının yapım özellikleri veya bileşimi özel bakımı gerektiriyorsa bu bakımlar aksatılmadan yapılmalıdır. Araç yüklenirken hareketsiz olmalı ve aracın belirtilen ağırlığın (tonajın) üstüne çıkılmamalıdır. Yükleme esnasında araca 25 metreden fazla yaklaşılmamalıdır.
Taşıma araç üzerinde olmalı, indirip bindirme vinç ile yapılmalı, bağlantı şasi üzerinde üç adet kaldırma kulaklarından yatay konumda muhafaza edilecek şekilde düzenlenmelidir. Mıcır mekanizmasına 10 metreden fazla yaklaşmamalıdır. Yere serilecek mıcır miktarına göre kapakların mesafelerini tij (saplama) yardımı ile manuel olarak ayarlanmalıdır. Reflektörlerin görev yapıp yapmadığı kontrol edilmelidir. Makinayı kullanacak olan operatör toz vb. dış etkenlerden korunmak amacıyla maske ve gözlük kullanmalıdır.
Tüm yol yapım makinelerine sahibiz. İhtiyacınız olanı ürünü bulun.
TÜM ÜRÜNLER


Vimpo Machine Pvt. Ltd. (Fabrika)
Plot No. PAP-160, Village - Shinde, TAL-Khed.Dist- Pune, Chakan phase-2 Maharashtra-410501
+91 6359-818748




Venta-Tech LLC
sale@venta-tech.com
+380671229797 Whatsapp/Telegram
АСТРА
Kırmızı Okul Nehri Sahili 2, Ofis 22 61050 Harkov
+380577329505



TREMCO Transport Equipments Manufacturing Company
Sabhan, Block 11, Building 224 Sabhan, Block 9, Building 100
+965 9720 6090

EAST EG ENGINEERING AND SERVICES TECHNOLOGY SAE
30 ST 276 New Maadi, Cairo 11742, Egypt.
Tel: +20 2 2519 3383 |Ext 139 Fax: +20 2 2519 3381



Yol makineleri ve bitüm işleme teknolojileri alanındaki yenilikleri, sektörel gelişmeleri ve VIMPO’nun uzman bakış açısını bir araya getirdiğimiz blog içeriklerini bu bölümde bulabilirsiniz. Müşterilerimize değer katacak bilgi ve içerikleri paylaşmayı hedeflediğimiz bu alanda; ürünlerimiz, projelerimiz, bakım ipuçları ve sektöre dair güncel haberlerle sizlerle birlikteyiz. Uzmanlığımıza dayanan içeriklerle, yol inşaatı ve bitüm uygulamalarındaki en son gelişmeleri yakından takip edebilirsiniz.

Sathi Kaplama Yol Nedir? Sathi kaplama yol, asfalt kaplama veya yüzey kaplama işlemidir. Yol yapımında sathi kaplama, mevcut bir yolun yüzeyine yeni bir tabaka eklenerek yolun dayanıklılığını artırır ve düzgün bir sürüş yüzeyi elde edilir. Sathi kaplama yol, mevcut yolların

Bitüm Emülsiyonu Bitüm emülsiyonu, inşaat endüstrisinde çok yönlü ve yaygın olarak kullanılan bir malzemedir. Bitüm, su ve emülsifiye edici bir maddenin sıvı halde ince bir tabaka halinde yüzeylere kolayca uygulanmasını sağlayan bir karışımdır. Bitüm, yol yapımında ve su geç

Asfalt Nedir? Asfalt, agrega, bağlayıcı ve dolgu karışımıdır. Asfalt karışımları için kullanılan agregalar kırılmış kaya, kum, çakıl ve ya cüruf olabilir. Agregaları yapışkan bir karışım halinde bağlamak için bir bağlayıcı kullanılır. Yaygın olarak, bağlayıcı olarak bitüm kul
