Vimpo VCCS-2400 Kombine Çakıl Sızdırmazlık Malzemesi, yol yapımı ve bakımı için güçlü ve çok yönlü bir çözümdür. Bu gelişmiş makine, talaş yayma ve bitüm sızdırmazlık yeteneklerini tek bir cihazda birleştirerek, doğru ve verimli sonuçlar sağlar. Dayanıklılık ve kullanım kolaylığı düşünülerek tasarlanan bu ürün, yüksek kaliteli yol yüzeyleri için ideal tercihinizdir.
Yol yapım profesyonelleri için tasarlanan VCCS-2400, kullanımı kolay bir arayüz ve üst düzey performans sunuyor. Bu hepsi bir arada çip sızdırmazlık maddesiyle projelerinizi bir üst seviyeye taşıyın ve her işte daha güvenli, daha pürüzsüz yollar sağlayın.
Bitüm sprey/emülsiyon | En yüksek. 2400mm Bitüm/Emülsiyon Sprey |
---|---|
Çip dağıtımı | Maksimum talaş yayılımı 2400mm |
ısıtma | dizel soba ısıtma |
Kontrol Paneli | Ön ve arka kontrol paneli |
sprey bant | Termal yağ sıcak sprey bandı |
Benim seçimim* | termal yağ ısıtıcısı |
Benim seçimim* | Otomatik orantılı püskürtme |
Benim seçimim* | Geriye doğru yayılan kayma |
Benim seçimim* | arka görüş kamerası |
Vimpo VCCS serisi kombi talaş yayıcı, yüzey kaplamada kullanılır; Dağıtıcı ve agrega yerleştirme makinasıdır. Agrega, agrega bunkerine yüklenir ve sathi kaplamada agrega yola serilir. Bu arada agrega bunkeri önündeki dağıtım tankından yola bitüm dökülür.
Vimpo VCCS serisi talaş dağıtım makinesinin yatırım, bakım ve onarım maliyetlerinin düşük olması, çalışan ve iş gücü sayısının az olması kullanıcıya büyük ekonomi sağlamaktadır. Kaliteli asfaltlama ile daha güvenli ve uzun ömürlü yol yapımı sağlanır. Daha güçlü bağlar oluşturan Vimpo Combi yonga yayıcı, bitümlü yüzeyleri ve agregaları aynı anda yayan hibrit bir araçtır.
Sürücü, sürücü kabininde bulunan ekran ve düğmeler sayesinde asfaltlama sırasında gerekli tüm ayarları yapabiliyor. Tüm ilaçlama ve temizlik işlemleri kabinden yönetilmektedir. Makine ve aparatlarının kullanım kolaylığı, sürücüye rahat bir çalışma imkânı sağlamaktadır.
Vimpo VCCS serisi kombi talaş serpme makinası, bitüm tank kapasitesi en az 8.000 litredir. Vimpo VCCS serisi kombine talaş dağıtıcılar yüksek standartlarda üretilmekte olup, güvenli çalışma koşulları için gerekli tüm ekipmanları içermektedir. Tanktaki bitümü istenilen sıcaklığa getirebilecek bir ısıtma sistemi için dizel yakıtlı brülörler veya yanma odaları bulunmaktadır. Brülörlerin elektrik ihtiyacı sistemdeki invertör ile sağlanmaktadır.
Bitüm ısıtma sıcaklığı ayarlanır ve bu sıcaklık aşıldığında brülör otomatik olarak kapanır. VCCS Combi talaş dağıtıcısı uygun kapasiteli yakıt tankına ve seviye göstergesine sahiptir. Kullanıcı, sürücü kabininde bulunan kontrol ünitesi aracılığıyla bitüm pompasının debisini okuyabiliyor.
VCCS serisi kombi talaş yayıcıların ana püskürtme borusu uzunluğu en az 2100 mm'dir. Püskürtme borusunun (çubuk) katlanır bölümleriyle birlikte toplam uzunluğu tam uzatılmış konumda en az 2700 mm olmalıdır. Püskürtme işleminde, borunun doldurma ve sirkülasyon haznesinden püskürtme borusunun her iki ucuna bitüm transfer edilecek ve her iki uçtan püskürtme haznesine doldurularak basınçlı püskürtme sağlanacaktır.
Vimpo VCCS Combi Talaş Yayıcı, araç kabininin içerisine rahatlıkla yerleştirilebiliyor ve operatör, dijital kartla kontrol edilen ön kontrol paneli ile aracın yan tarafına yerleştirilen arka kontrol panelini rahatlıkla kullanabiliyor. Arka kontrol paneli dış etkenlere karşı yeterli korumaya sahiptir.
Vimpo’nun VCCS Combi Chip dağıtıcısı, kullanıcıya ön kontrol panelinden kontrol panelinin açılıp kapanmasını, püskürtme makinesinin kapatılmasını, püskürtme memesi kontrollerini, püskürtme çubuğu kontrolünü, sirkülasyon sistemi kontrollerini, göstergeleri ve diğer gerekli kontrolleri kontrol etme olanağı sağlar. Ayrıca arka kontrol panelinden Combi chip dağıtıcısının ısıtma sisteminin kontrolleri ve diğer gerekli göstergeler ve kontroller sağlanabilmektedir.
Vimpo VCCS Combi çip dağıtıcısı, sürücü kabininde bulunan kontrol panelinden izlenebilen ve seyahat hızını gösteren bir yakınlık sensörü tarafından kontrol edilen dijital bir hız göstergesine sahiptir. Kabindeki dijital göstergede püskürtülen bitüm miktarı kg/m², toplam uygulanan bitüm miktarı ise kg olarak gösterilmektedir. Tankta bitüm seviyesini en fazla 500 litrelik artışlarla gösteren gösterge bulunacaktır.
İstenildiğinde merdiven, korkuluk, arka tampon ve arka tekerlek çamurlukları mevcuttur. İşletme sonrasında püskürtme sistemindeki bitümün emilmesini takiben, pompa ve benzeri aksamlarda kalabilecek bitümün donarak sistemi tıkamasını önlemek ve sistemi temizlemek; Motorin yağının çözücü olarak kullanılacağı ayrı bir motorin yağı tankı olan bir sistem olacak. Vimbo VCCS Combi cips dağıtıcısı, bir adet tavan lambası, iki adet gece lambası ampulü ve iki adet yangın söndürücüye sahiptir.
Vimpo VCCS Serisi Kombi Talaş Yayma Makinesi Toplam Hazne Min. Toplam 9 m3. Agrega haznesi, agregayı dökme ağzına taşıma eğilimindedir. Parke taşı 8 farklı genişlikte kırma taş döşeyebilmektedir. Agrega dağıtım bunkeri hidrolik olarak hareket ettirilebilir ve en az 150 mm sağa ve en az 150 mm sola olmak üzere toplamda en az 300 mm kaydırılabilir. Hidrolik pompa motoru kamyonun PTO şanzımanından üretilmiştir.
لدينا جميع آلات بناء الطرق. اعثر على المنتج الذي تحتاجه
جميع المنتجاتVimpo Machine Pvt. Ltd. (Factory)
Plot No. PAP-160, Village - Shinde, TAL-Khed.Dist- Pune, Chakan phase-2 Maharashtra-410501
+91 6359-818748
TREMCO Transport Equipments Manufacturing Company
Sabhan, Block 11, Building 224 Sabhan, Block 9, Building 100
+965 9720 6090
EAST EG ENGINEERING AND SERVICES TECHNOLOGY SAE
30 ST 276 New Maadi, Cairo 11742, Egypt.
Tel: +20 2 2519 3383 |Ext 139 Fax: +20 2 2519 3381
في هذا القسم، يمكنك العثور على محتوى مدونتنا حيث نجمع بين الابتكارات في تقنيات معدات الطرق ومعالجة الأسفلت، وتطورات الصناعة، ورؤية VIMPO المتخصصة. في هذا الفضاء الذي نهدف من خلاله إلى مشاركة المعلومات والمحتوى الذي يضيف قيمة لعملائنا، نحن هنا مع تحديثات حول منتجاتنا، مشاريعنا، نصائح الصيانة وآخر أخبار الصناعة. من خلال المحتوى المعتمد على خبرتنا، يمكنك متابعة أحدث التطورات في بناء الطرق وتطبيقات الأسفلت عن كثب.
ما هو الأسفلت؟الأسفلت هو مزيج من المواد الحصوية، والرباط، والمواد المالئة. المواد الحصوية المستخدمة في خلطات الأسفلت يمكن أن تكون صخورًا مكسورة، أو رملًا، أو حصى، أو خبثًا. يُستخدم الرباط لربط المواد الحصوية في مزيج لزج. عادةً ما يُستخدم القار كرباط. على الرغم من أن الأسفلت ي
الانسجام القار الانسجام القار هو مادة متعددة الاستخدامات وتستخدم على نطاق واسع في صناعة البناء. إنه مزيج من القار والماء ووكيل الاستحلاب، مما يسمح بتطبيقه بسهولة كسائل على الأسطح في طبقة رقيقة. القار هو مادة لزجة وسوداء ومبنية من الهيدروكربونات وتستخدم عادة في بناء الطرق وغي
ما هو الرش بالحصى (Chip Sealing)؟الرش بالحصى هو معالجة لسطح الطريق تتضمن تطبيق مادة رابطة من الإسفلت السائل، يليها طبقة من الحصى أو الركام المكسر. تُستخدم هذه المعالجة لختم وحماية سطح الطريق من التآكل والتلف الناتج عن الماء، وأشعة الشمس فوق البنفسجية، وتكوّن الشقوق. وهي بديل